Vraag en Antwoord (FAQ)

Bestellen:
• Hoe plaats ik een bestelling?
• Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres?
• Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
• Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
• Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
• Kan ik een product bestellen die niet (meer) op jullie website staat?

Betalen:
• Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?
• Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?
• Hoe werkt betalen middels een eenmalige machtiging?
• Hoe werkt betalen middels overschrijving?

Bezorgen:
• Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?
• Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
• Hoe zie ik of een product op voorraad is?
• Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?
• Wie levert mijn bestelling?
• Wat gebeurd er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?
• Kan ik een bezorgafspraak maken?

Retourneren:
• Kan ik mijn bestelling retourneren?
• Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
• Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?
• Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
• Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

Bestellen:

Hoe plaats ik een bestelling?
Plaats het product van uw keuze in de winkelwagen door op de "winkelwagen button" te klikken. Klik vervolgens op "bestelling afronden" om te gaan betalen. Vul uw gegevens in en doorloop de stappen. Pas aan als u op de knopt "Bestelling bevestigen" drukt is uw bestelling definitief.

Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres? (cadeau tip)
Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kunt tijdens het invoeren van uw persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. Wanneer u gekozen hebt voor een ander afleveradres wordt er een aparte pakbon meegestuurd naar het afleveradres. Hier staat geen prijs op vermeld. Op de pakbon wordt wel vermeld van wie de bestelling afkomstig is. De factuur zal naar uw eerst opgegeven adres worden verstuurd.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Ja dat is mogelijk, maar wel alleen volgens afspraak.

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
U ontvangt direct een orderbevestiging. Indien u de order direct betaald ontvangt u ook direct de factuur.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
Wanneer u de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice.

Kan ik een product bestellen die niet (meer) op jullie website staat?
Wanneer u iets wilt bestellen wat niet (meer) op onze website vermeld staat adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice.

Betalen

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?
U kunt betalen via iDeal, overschrijving en Contant.

  • iDeal: Veilig betalen via internetbankieren via je eigen bank
  • Overschrijving: U ontvangt een extra email met aanwijzingen om de betaling via overschrijving per bank of giro te voldoen.*
  • Contant: Als u kiest om uw product af te halen kan er alleen contant worden afgerekend. 

* Uw bestelling wordt verzonden nadat we uw betaling hebben ontvangen. De betaling loopt via onze betalingsprovider Mollie. Zo kunnen wij u een 100% veilige betaling garanderen.

 

Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?
Bestellingen betaald via iDeal wordt direct geleverd.

  • Aan huis levering binnen 2 werkdagen.

Bestellingen betaald via overschrijving worden geleverd nadat het geld op onze bankrekening is bijgeschreven.
Een betaling via overschrijving is meestal 2 werkdagen onderweg.

 

Hoe werkt betalen middels overschrijving?
U kiest in het bestelproces voor "overboeken", in het scherm ziet u alle betaalspecificaties, deze ontvangt u na bevestigen ook in de email. U kunt nu in alle rust de betaling overboeken. Let er op dat u bij het overboeken gebruik maakt van deze gegevens zodat wij deze kunnen koppelen met uw bestelling!

Bezorgen

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?
De bezorgkosten is afhankelijk van het gekozen product en type verzendmethoden.

  • Voor verzending naar Nederland aan huis zijn de verzendkosten Gratis!
  • Voor verzending naar Belgie aan huis brengen wij €4.84 in rekening.
  • Voor verzending naar Duitsland aan huis brengen wij €5.49 in rekening.

Bovenstaande kosten zijn incl. Btw.

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd? 

  • De leveringdmethode ‘’Aan huis’’ worden geleverd binnen 2 werkdagen.

Hoe zie ik of een product op voorraad is?
De levertijd staat op de product pagina vermeld. Als het product niet op voorraad is krijgt u een extra melding in het winkelwagen-scherm.

Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?
Wij wachten tot de bestelling compleet is, zodat wij deze in één keer aan u kunnen verzenden. Wilt u een product liever eerder ontvangen, plaats dan twee afzonderlijke bestellingen.

Wie levert mijn bestelling?
Leveringen vinden plaats met TNT en met DHL.

Hoe wordt mijn bestelling via TNT & DHL afgehandeld?
TNT en DHL bezorgt uw bestelling overdag op het door u aangegeven verzendadres. TNT & DHL bezorgen op maandag t/m zaterdag. 

Wat gebeurd er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging via TNT of DHL?
Mocht u niet thuis zijn op het moment van aflevering dan komt TNT of DHL nog een keer bij u langs. Bent u dan ook niet thuis, dan ontvangt u een bericht van TNT of DHL  en kunt u het pakket ophalen bij het dichtstbijzijnde TNT of DHL afhaalpunt.

Kan ik een bezorgafspraak maken met TNT & DHL?
Het is helaas niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken. We zijn afhankelijk van de chauffeursroute van TNT Post en DHL. 
 

Retouren:

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, je kan je aankoop binnen 30 dagen na ontvangst aan ons retour sturen. In deze periode kun je de bestelling ongebruikt, onbeschadigd en compleet in de originele verpakking terugsturen. U dient het retour formulier te downloaden en mee te sturen met uw retour. Download het retour formulier als PDF document of als Word document.

Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?
Tenzijn anders overeengekomen (bijvoorbeeld bij gebreken) zijn de kosten voor het retourneren (zgn. retourneerkosten) voor uw eigen rekening.

Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?
U heeft het recht uw bestelling binnen veertien dagen te retourneren. Het recht op restitutie vervalt na veertien werkdagen, waarna de garantieperiode in werking treedt.

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
Wanneer u een product retour stuurt ontvangt u een bevestiging wanneer deze ontvangen is en in behandeling genomen wordt. Binnen twee weken wordt uw geld teruggestort of ontvangt u een nieuw product. Om uw retour zo snel mogelijk te verwerken is het noodzakelijk dat u de aangegeven procedure volgt.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen? 
Neemt u contact op met de klantenservice dan proberen wij u verder te helpen.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »