Klachtenprocedure

Voldoet een product of onze dienstverlening niet geheel aan uw verwachtingen?

1. Als u niet geheel tevreden bent over een product of onze dienstverlening, ontvangen wij graag een e-mail van u waarin u aangeeft welk product het betreft, waarover u ontevreden bent en uw naam, adres, woonplaats en bestelnummer. 

2. Binnen drie werkdagen ontvangt u (normaal gesproken) een ontvangstbevestiging en eerste reactie.

3. Binnen veertien dagen ontvangt u van ons een oplossing. Mocht het onverhoopt niet mogelijk zijn voor ons binnen veertien dagen een oplossing voor te stellen aan u, dan laten wij u binnen deze veertien dagen weten wanneer wij verwachten een oplossing te kunnen bieden. Het kan immers bijvoorbeeld zo zijn dat onze leverancier onverhoopt vertraging ondervindt, en ook zelf meer tijd nodig heeft.

4. Als u niet tevreden bent met onze geboden oplossing, kunt u uw geschil kenbaar maken aan de Stichting WebwinkelKeur.

5. Mocht u ook niet tevreden zijn over de geboden oplossing na bemiddeling van Stichting WebwinkelKeur, kunt u uw klacht aanmelden via het ODR platform van de Europese Commissie: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Let op: Stappen 4 en 5 gelden alleen als u volgens onze Algemene Voorwaarden Consument als Consument wordt gezien (en dus niet als u als ondernemer wordt gezien).

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »